Technologia

Go down

Technologia Empty Technologia

Pisanie by Arcanine 04.03.18 23:25

Technologia obejmuje usprawnione przedmioty, pojazdy oraz bronie. Nie są to jednak rzeczy magiczne!

TECHNOLOGIE Z POZIOMU ŁATWEGO
Technologie można uzyskać na misji o łatwym poziomie trudności, w niewielkich wydarzeniach fabularnych (tzw. „losowych” prowadzonych przez MG-Los), w konkursach oraz za zasługi na forum.

ORION RIFLE
Nowoczesna broń laserowa, strzelająca seriami. Najczęściej korzystają z niej żołnierze frontowi S.SPEC, u innych jednostek jest zdecydowanie mniej popularna. Pojemność magazynku tego karabinu to 30 nabojów, w których zamiast prochu strzelniczego zastosowano płynną substancję wybuchową. Ważący 2 kilogramy Orion Rifle ma wbudowany celownik optyczny z noktowizorem, znacznie ułatwiającym użytkowanie w ciemnościach.

ZASTOSOWANIE: broń dystansowa.
OGRANICZENIA: po zużyciu magazynku i włożeniu drugiego należy odczekać 10 sekund zanim zacznie się znów strzelać – inaczej broń się przegrzeje; czasem może się zacinać. Wiązki lasera odbijają się od powierzchni zwierciadlanych, nie czyniąc im szkody.
INNE: wyprodukowany przez „Cliffhard&Blake Weapons”.
ILOŚĆ W UŻYCIU: Ivo, Shinya Okiayu, Drug-on (5 sztuk), Łowcy (8/20)

KARABIN SZTURMOWY „NEPTUN-P1”
Bronie palne z serii „NEPTUN” zostały utworzone na bazie najnowszej technologii, która łączy w sobie lekkość, poręczność i skuteczność działania. Karabin szturmowy „NEPTUN-P1” jest bronią zautomatyzowaną, strzelającą pociskami powlekanymi w momencie wystrzału specjalnym płynem wzmacniającym, który momentalnie twardnieje, nie zwiększając znacząco masy naboi. Dzięki temu obrażenia zadawane przez ten wysoce szybkostrzelny karabin są o wiele większe niż przy zastosowaniu normalnego typu. Zawiera magazynek 30-sto nabojowy oraz uniwersalną szynę montażową, dzięki której możliwe jest stosowanie celowników optycznych/noktowizyjnych, oświetlenia taktycznego lub laserowych wskaźników celu. Najczęściej wykorzystywane w wojsku S.SPEC.

ZASTOSOWANIE: broń palna.
OGRANICZENIA: wykorzystywany płyn również należy uzupełnić po każdych dwóch zużytych magazynkach, co wydłuża ogólny czas wymiany amunicji. Ze względu na "mechanizm powlekający" po każdym przeładowaniu magazynka należy odczekać 5 sekund, aby elektronika w broni się nie przegrzała. Czasami się zacina.
INNE:
– Popularna i produkowana na szeroką skalę broń;
– jedynym minusem finansowym jest cena „płynu powlekającego”;
– możliwe jest używanie bez wzmocnienia naboi.
ILOŚĆ W UŻYCIU: Hachirō (1/18)

AIJT: ZN-7
Standardem wyposażenia wojskowego jest, poza posiadaniem karabinu, broni dodatkowej, która w ekstremalnych przypadkach może uratować życie. Pistolety bowiem zawsze należały do broni prostych, idealnych od szybkiego dobycia po skończonej amunicji. Takiego samego zdania też był konstruktor broni Aijt, tworzący istne jednoręczne armaty. Takim pistoletem był właśnie ZN-7 strzelający pociskami .5-calowymi. Dodatkowo posiada specjalny system eliminacyjny wylatywanie wygenerowanego gazu przy strzale, bez którego odrzut był niemiłosiernie wysoki. Umożliwia to szybsze ponowne wymierzenie pistoletu po każdym oddanym strzale, a po przeszkoleniu nawet nie będzie potrzebowało się przerwy pomiędzy wduszeniem spustu. Magazynek załadowany jest 15-stoma nabojami przebijającymi się bez najmniejszego problemu przez kevlarowe kamizelki kuloodporne. Ze względu na dość niską pojemność, bronią można strzelać jedynie w trybie pół-automatycznym, co oznacza, że pocisk wystrzeli tylko raz przy naciśnięciu spustu. Oczywiście posiada blokadę spustu. Broń wyposażona jest w górną szynę montażową, umożliwiającą instalacje modułów takich jak celownik optyczny lub holograficzny. Niestety, nie posiada szyny dolnej, uniemożliwiając instalacje takich rzeczy, jak taktyczna latarka.

ZASTOSOWANIE: broń palna/dodatkowa.
OGRANICZENIA: brak posiadanej szyny montażowej na dolnej części lufy, która jest zastąpiona przez magazynek. Brak trybu automatycznego. Nie działa pod wodą, a piach może bywać dla niej problematyczny i uniemożliwić dalszego strzelania.
INNE: brak.
ILOŚĆ W UŻYCIU: Shinya Okiayu, Togami, Sonoda, Ezechiel (4/8)

SZTYLET ELEKTRYCZNY „LECTRA”
Sztylety zawsze były, są i będą jednymi z najbardziej zaufanych przyjaciół każdej szanującej się istoty. Nic nie uspokaja tak bardzo, jak uczucie chłodnej stali gładko wślizgującej się między żebra przeciwnika albo spokojnie rozcinającej mu tchawicę. Szczególnie, gdy są poręczne, składane i bardzo ostre. Ale zdarza się, że jakimś cudem przeciwnik nas zaskakuje nadal żyjąc i walcząc po śmiertelnym pchnięciu. Jak zapobiec takim nieprzyjemnym niespodziankom? Najlepiej zaopatrzyć się w naelektryzowany sztylet „LECTRA”, który z pewnością dopilnuje, aby popieszczona ładunkiem 500V osoba już drugi raz się nie podniosła. Broń jest poręczna i składana, przez co łatwo ją nosić w codziennym ekwipunku. Po rozłożeniu, z dolnej krawędzi głównego ostrza wysuwają się liczne kolce, które zapobiegają łatwemu wyślizgnięciu się broni z ciała ofiary. Chowają się po wciśnięciu odpowiedniej wajchy na gumowej rękojeści.‬‬‬‬

ZASTOSOWANIE: broń biała/samoobrona.
OGRANICZENIA: brak możliwości wyłączenia przepływu prądu w walce. Akumulator zasilający wystarczy na 30 minut ciągłej walki. Zagrożenie porażenia prądem (jeżeli użytkownik nie nosi nieprzewodzących prądu rękawic i złapie bezpośrednio za ostrze).‬‬‬‬
INNE: ogólnodostępne. Średnio znane, ale z pewnością nie rzadkie.
ILOŚĆ W UŻYCIU: Gustav, Lazarus, Sleipnir, Ursegor, Yū (5/6)

PREPARAT KRWIOTWÓRCZY
Jak nazwa głosi, gdy człowiek traci krew można mu to wstrzyknąć, dzięki czemu następuje szybsza produkcja krwinek i zmniejszenie utraty wilgoci.

UWAGA! Dla mieszkańców Desperacji oraz Edenu przedmiot jest z poziomu trudnego!

ZASTOSOWANIE: pierwsza pomoc; nie zastąpi transfuzji, ale wydłuży czas życia wykrwawiającej się osoby.
OGRANICZENIA: to tylko pomoc doraźna, przy poważnych ranach i tak trzeba zrobić transfuzję krwi. Nie działa dłużej niż pół godziny (chociaż podanie kilku dawek na raz może przedłużyć działanie) i dość szybko wyczerpuje organizm - jeśli po zakończeniu działania delikwent nadal nie będzie poskładany przez medyka, zacznie się wykrwawiać o wiele szybciej, niż przed podaniem specyfiku.
INNE: brak.
ILOŚĆ W UŻYCIU: Havoc, Shane (2/20)

MASKA PRZECIWWIRUSOWA
Maska medyczna wykonana z tworzyw sztucznych najnowszej generacji, cieniutkich jak lateks i szczelnie przylegających do skóry. Wewnątrz znajdują się prawdziwe cuda techniki – filtry zatrzymujące wirusa X. Jest to dopiero prototyp, ale z dotychczasowych testów wynika, że stosowanie maski zgodnie z zaleceniami obniża prawdopodobieństwo zarażenia się wirusem o dobre osiemdziesiąt procent.

UWAGA! Tylko dla S.SPEC!

ZASTOSOWANIE: wykorzystuje je S.SPEC: naukowcy przy badaniach, kiedy zachodzi możliwość zarażenia, wojsko przy misjach na terenie Desperacji.
OGRANICZENIA: filtry szybko się zużywają, po ośmiu postach noszenia maski trzeba je wymienić, inaczej nie będą miały absolutnie żadnego efektu. Wykorzystany do końca filtr nie nadaje się do dalszego użytku i trzeba go wyrzucić.
INNE: wydawanie masek odbywa się pod ścisłym nadzorem, wydziela się je tylko na tak długo, jak to absolutnie konieczne, a każde wypożyczenie i zwrot jest pieczołowicie zapisywane.
ILOŚĆ W UŻYCIU: brak (0/18)

MOBICULUM
Pierwowzór tej odmiany motocykli powstał już kilkadziesiąt lat temu. Wiele się od tego czasu zmieniło. Rozbudowano nieco akumulator, zamontowano baterię słoneczną, unowocześniono silnik. Maszyna może też osiągać całkiem imponującą prędkość 300 km/h. Odpowiedni bieżnik i amortyzacja umożliwiają przemieszczanie się nawet po nierównym terenie. Z resztą, jeśli gdzieś nie dojedziesz, to dolecisz. Mobiculum ma możliwość lewitacji na wysokości około jednego metra. Osiąga wtedy prędkość niecałych 100 km/h. Minusem tej funkcji jest dwukrotnie szybsze rozładowywanie się akumulatora.
Wbudowane: akumulator, reflektor, bateria słoneczna, wyświetlacz (zużycie baterii; wgrane mapy; podłączony telefon; dodatkowe, niestandardowe funkcje), ABS, zamek (zwyczajne kluczyki); skaner terenu.

ZASTOSOWANIE: przemieszczanie się po lądzie; możliwa lewitacja na niewielkie odległości około metra nad ziemią.
OGRANICZENIA: wymaga ładowania co 15 postów.
INNE: istnieje możliwość zamontowania drugiego akumulatora lub innych modyfikacji.
W UŻYCIU: brak (0/18)

RĘKAWICE „STRIKE”
Wyjątkowo lekkie jak na techniczny wynalazek, ważące niewiele więcej od normalnych rękawic. W formie spoczynku przypominają z wyglądu właśnie skórzany materiał z lekką dawką żelastwa. Po uaktywnieniu materiał jest naładowany elektrycznie dzięki czemu zwiększa siłę uderzeń użytkownika dwukrotnie i uodparnia go na kontakt z elektrycznością, ale tylko na dłoniach. Muru nimi się nie przebije, ale energia, skumulowana w stalowych wzmocnieniach na kostkach, sprawi, że drewniane drzwi wylecą z framug, a metalowe zaliczą niemałe wgniecenie, nie mówiąc już o kościach przeciwników.

ZASTOSOWANIE: zwiększenie siły uderzeń oraz niewrażliwość na elektryczność w dłoniach.
– Czas działania: 3 posty
– Czas odnowy: 4 posty
– Ilość użyć na jednym naładowaniu: 5.
OGRANICZENIE: nie wolno zapomnieć o tym, że siła, którą dostajemy odbije się na naszych mięśniach i stawach czyli niech nie zdziwi nikogo, gdy ręka po paru ciosach zrobi się sina i obolała.
INNE: brak.
W UŻYCIU: Ándraste, Foku, Ivo, Togami, Elise (5/18)

GRANAT EMP P432
Jeden z najprostszych granatów emitujących impuls elektromagnetyczny unieszkodliwiający elektronikę w obrębie 5 metrów od wybuchu. Czy jest tu nad czym się rozpisywać? Nie sadzę. Sposób działania? Wyjmujesz zawleczkę i rzucasz najdalej, jak możesz. Po trzech sekundach od odbezpieczenia, granat wysyła impuls, a później jest już tylko niepotrzebną metalową puszką, choć co zdolniejsi inżynierowie są w stanie ponownie go naładować.

ZASTOSOWANIE: unieszkodliwianie elektroniki.
OGRANICZENIA: działa jedynie na urządzenia. Człowiekowi nie wyrządzi żadnej krzywdy (chyba, że posiada rozrusznik serca, czy coś w tym stylu). Czas działania: 3 posty.
INNE: zestaw zawiera trzy granaty.
W UŻYCIU: Sleipnir (1/18)

TARCZA SZTURMOWA S.SPEC
Tarcza szturmowa oddziałów S.SPEC stanowiąca ochronę przed uderzeniami bronią białą, miotaną czy pociskami mniejszego kalibru. Posiada również ognioodporną warstwą oraz zaokrągloną budowę, chroniącą użytkownika przed ciosami z góry. Całość schowana jest w rękawicy sięgającej aż połowy przedramienia, a sama tarcza emitowana jest przez pole siłowe z możliwością swobodnego schowania jej, gdy nie jest aktualnie potrzebna. W zależności od modelu, tarcza posiada emiter ładunków elektrycznych do paraliżowania przeciwnika (2 posty), który bezpośrednio dotknie tarczy, albo zbiornik z gazem oślepiającym (2 posty) sięgający dziesięciu metrów. Wymiary tarczy: 1 metr wysokości na 60 cm szerokości.

ZASTOSOWANIE: ochrona jednostki i pacyfikowanie przeciwnika.
OGRANICZENIA:
– 4 posty działania na 5 postów przerwy przed ponownym użyciem.
– Wymaga naładowania co 10 użyć.
– Mechanizm, z którego tarcze są emitowane, może się zacinać.
– Wielkość tarczy pozwala na ochronę maksymalnie jednej osoby.
INNE: tylko dla S.SPEC!
W UŻYCIU: brak (0/12)

TECHNOLOGIE Z POZIOMU ŚREDNIEGO
Technologie można uzyskać na misji o średnim poziomie, w większych wydarzeniach fabularnych (tzw. „losowych” prowadzonych przez MG-Los) oraz za zasługi na forum.

ORION SNIPER
Używany przez wielu snajperów, Orion Sniper uważany jest za jeden z najlepszych i najskuteczniejszych karabinów snajperskich. Ta nowoczesna, zabójcza broń emituje śmiercionośne promienie MX-2 (laser dezintegracyjny). Po trafieniu w cel tworzy dziurę o średnicy 5 centymetrów. Waży 3,5 kg, posiada wbudowany celownik laserowy oraz optyczny z noktowizorem i czujnikiem ciepła.

ZASTOSOWANIE: broń snajperska.
OGRANICZENIA: po każdym strzale należy odczekać, aż akumulator się załaduje, co zajmuje około 30 sekund.
INNE: wyprodukowany przez „Cliffhard&Blake Weapons”.
ILOŚĆ W UŻYCIU: Lazarus (1/7)

ARC-741
Kaliber 7.62. Magazynek wmontowany przed uchwytem pistoletowym i spustem, pozwalający przechować 20 naboi. Konstrukcja w miarę ciężka. Nieco nieprzystosowana kolba pistoletowa do ramienia. Zatem, cóż różni tą broń od zwyczajnego kałasznikowa? Odpowiedź brzmi: odrzut. ARC-741 to broń wyspecjalizowana dla oddziałów Strzelców Wyborowych. Dzięki wmontowanej lunetce, pozwalającej na pięciokrotne i siedmiokrotne przybliżenie celu, idealnie nadaje się na podjęcie walki na średnim i dalekim dystansie. Dodatkowo, broń została wyposażona w specjalną technologie, zwaną „Angelic Touch 2.0”. Jest to technologia, która specjalnie pochłania jak największą część gazu prochowego, powodującego odrzut broni i wypuszcza go w odpowiednią stronę tak, aby po wystrzale, lufa pozostała w tym samym miejscu. Pozwala to na prowadzenie ciągłego ognia w jednym punkcie. Oczywiście, ARC-741 posiada dwa tryby ognia, automatyczny i pół-automatyczny, jak i blokadę spustu. Trzeba, jak w przypadku wszelkich tego typu broni, przygotować ją do wystrzału poprzez odbezpieczenie spustu oraz załadowanie pierwszego pocisku do komory.‬‬‬‬

ZASTOSOWANIE: walka na średni i daleki dystans na przestrzeni otwartej.‬‬‬‬
OGRANICZENIA: przez technologię „Angelic Touch 2.0” nie można rozszerzyć magazynka czy dodać jakiekolwiek innej części do broni, która zwiększyłaby jej ciężar bądź zmniejszyła. Wtedy owa technologia będzie działała wadliwie, zwiększając odrzut. Kalibracja technologii pod nowe dodatki wymaga sześciogodzinnych testów. Idąc tym tropem, gdy broń zostanie gdzieś uszkodzona, „Angelic Touch 2.0” również wymaga kalibracji bądź ogólnej naprawy broni.‬‬‬‬
INNE: technologię „Angelic Touch 2.0” można wyłączyć za pomocą jednego przycisku.
ILOŚĆ W UŻYCIU: Gustav, Yako, Ezechiel (3/5)

TECHNOLOGIA WYSOKIEJ CZĘSTOTLIWOŚCI OSTRZY.
Jest to system, jaki ma być powoli wdrażany do regularnego uzbrojenia S.SPEC. Drobne „utechnicznienie” ostrzy za pomocą systemu „wysokiej częstotliwości” spowoduje, iż ostrza za pomocą przycisku zostają wprawione w niesamowicie szybkie, niewielkie wibracje. Nie utrudniając walki, znacznie zwiększa potencjał nawet zwykłego noża bojowego. Powoduje, że staje się o wiele wytrzymalszy i znacznie bardziej niebezpieczny niż podstawowe ostrza, bez problemu silnym cięciem przełamując klingi mieczy czy katan. Na pozór bronie z tym systemem nie wyróżniają się niczym, poza niewielkim generatorem tuż przy ostrzu oraz małym przyciskiem na rękojeści. Po aktywacji systemu ostrza zostają objęte delikatnym poblaskiem odpowiednim dla modelu, a tylko istoty z bardzo wyczulonym wzrokiem zauważą wibracje ostrza.

UWAGA! Dla S.SPEC technologia wysokiej częstotliwości ostrzy zdobywana jest na poziomie łatwym.

ZASTOSOWANIE: wzmocnienie wytrzymałości i potencjału cięcia ostrzy.
OGRANICZENIA: bateria generatora utrzymuje stan wysokiej częstotliwości 3-4 posty, po czym regeneruje się dwa posty. Średnio użyteczne pod wodą, choć zamoczone będzie dalej funkcjonowało bez problemu.
INNE: możliwe jest spersonalizowanie poblasku ostrza pod własne preferencje, przez co ostrza mogą się jarzyć w kolorze wybranym przez użytkownika.
ILOŚĆ W UŻYCIU: Hachirō, Warner (2/8)

KARABIN SZTURMOWY „NEPTUN-P2” Z GRANATNIKIEM
Bronie palne z serii "NEPTUN" zostały utworzone na bazie najnowszej technologii, która łączy w sobie lekkość, poręczność i skuteczność działania. Karabin szturmowy „NEPTUN-P2”, jest podobnie jak „NEPTUN-P1”, bronią zautomatyzowaną, strzelającą pociskami powlekanymi w momencie wystrzału specjalnym płynem wzmacniającym. Zawiera magazynek mieszczący 37 naboi, granatnik podlufowy (mieści w sobie 4 granaty) oraz celownik optyczny z włączanym noktowizorem. Najczęściej wykorzystywane w wojsku S.SPEC.

ZASTOSOWANIE: broń palna.
OGRANICZENIA: wykorzystywany płyn również należy uzupełnić co trzy przeładowania magazynka, wydłużając ogólny czas wymiany amunicji. Ze względu na „mechanizm powlekający”, po każdym przeładowaniu magazynka, należy odczekać 5 sekund, aby elektronika w broni się nie przegrzała. Czasami się zacina. Bardzo rzadko zdarza się zacięcie granatnika, które może skutkować wybuchem.
INNE:
– Minusem finansowym jest cena „płynu powlekającego” i granatów;
– droższy od wersji P1;
– możliwe jest używanie bez wzmocnienia naboi.
ILOŚĆ W UŻYCIU: Rudy (1/10)

CKWF -116
Relikt z ostatniej wojny, obecnie niezbyt poręczny przez fakt, że jest ciężki oraz mało mobilny. Wady te nadrabiają kaliber pocisku oraz szybkostrzelność, które powodują, że jest to zabawka zabójcza mimo upływu lat. 16 mm pociski, które są wypluwane z prędkością około 1010 na minutę, tworzą nawałnicę, która jest w stanie zakopać pod górą ołowiu niemal wszystko. Prócz, rzecz jasna, cięższych pancerzy.

ZASTOSOWANIE: ciężkie wsparcie ogniowe.
OGRANICZENIA: istoty bez znacznie zwiększonej siły potrzebują stabilnego trójnogu by go używać.
INNE: stara konstrukcja uwzględniała, że będzie wykorzystywana w każdych warunkach, więc piasek czy inny syf nie jest mu straszny, a prostota w budowie powoduje, że łatwo się go naprawia lub konserwuje.
ILOŚĆ W UŻYCIU: Evelyn (1/3)

ZDALNY SYSTEM ZWIADOWCZY B.E.E. V1.5
iewielkie (5-6 cm) roboty, przypominające z wyglądu pszczoły. Domyślny zestaw składa się z 4 samodzielnych jednostek, jednak w sprzedaży znajduje się też zestaw składający się z 6 robotów. Ich odnóża mogą przyczepić się praktycznie do dowolnej powierzchni, a w odwłoku posiadają wysuwane mikro żądło wraz z niewielkim pojemniczkiem, do którego mogą pobierać próbki płynów (np. woda, krew), bądź też wykorzystywać je jako strzykawki (np. środek nasenny, jednak do powalenia nie-człowieka trzeba wykorzystać minimum 2 pojemniki). Obiektywy tych mini-cudów technologicznych posiadają dwa tryby działania: termowizyjny i normalny. Dzięki specjalnemu napędowi skrzydeł poruszają się praktycznie bezgłośnie. Nieużywanie spoczywają one w specjalnych szufladkach wmontowanych w ciało użytkownika, zazwyczaj gdzieś w okolicach barków, których zamontowanie jest konieczne do ładowania baterii robotów. Dodatkowo wszczepia się też chip pozwalający na podgląd obrazu widzianego przez nich oraz sterowanie nimi.

ZASTOSOWANIE: służą do działań zwiadowczych, jednak wśród szpiegów S.SPEC lubiane są też do działań dywersyjnych. Także naukowcy często z nich korzystają do pobierania próbek DNA wymordowanych.
OGRANICZENIA: dosyć krótki czas działania. Co prawda wbudowana bateria posiada samoodnawialne ogniwo, jednak wystarczy ono tylko na 4 posty działania, potem wymaga 3 kolejnych na uzupełnienie. Zasięg działania wynosi do 1 km od użytkownika.
INNE: brak.
ILOŚĆ W UŻYCIU: brak (0/9)

TECHBIKE SATURN
„Smukły i szybki – oto TechBike Saturn.” Kolejny TechBike produkcji TechBike Industries, tym razem o wiele smuklejszy i szybszy. Oprócz funkcji z poprzedniego modelu „Venus”, dodano tu do interfejsu specjalną, dzięki której opony zmieniają bieżnik z ulicznego na terenowy. Dodatkową funkcją jest rozpoznanie głosu – w razie próby kradzieży nie da się uruchomić „Saturna” bez wypowiedzenia słowa-klucza odpowiednim głosem. Tym razem maksymalna prędkość TB to 400 km/h. Dodano także moduł wysuwanego zza siedziska dachu, co umożliwia łatwiejsze prowadzenie podczas deszczu.

ZASTOSOWANIE: przemieszczanie się po lądzie.
OGRANICZENIA: należy ładować co 35 postów; tym razem trakcja jest nieco gorsza.
INNE: wyprodukowany przez TechBike Industries.
W UŻYCIU: brak (0/10)

SAND RAILS BUGGY
Samochody, które jeżdżą po pustyni, zrobione z silnika, kół i rur, to buggy. Takie zabawki można spotkać głównie na terenach Desperacji. Większość tych samochodów powstaje z rąk najemników, rozbójników i wszelkiego rodzaju mętów społecznych, ale znajdzie się też jakiś porządny człowiek, mający go na zbyciu. Czasami buggy można znaleźć w bardziej niebezpiecznych miejscach na terenach Limbo, gdzie ktoś przepadł bez wieści. Co do wyglądu: każdy buggy jest inny, ale każdy ma coś wspólnego. Najczęściej spotykane buggy są podłużnymi konstrukcjami zbudowanymi ze stalowych rur zespawanych ze sobą, posiadają od dwóch do trzech miejsc, gdzie jedno zajmuje kierowca, który znajdzie przed sobą prędkościomierz zrobiony… z licznika wody? Z tyłu znajduje się potężny silnik v8 napędzający 4 terenowe opony.

ZASTOSOWANIE: szybkie przemierzanie Desperacji, przewożenie ładunku, po zamontowaniu karabinu stacjonarnego - pojazd bojowy.

OGRANICZENIA: paliwo, przegląd – kurz, pył, piach i wiele innych rzeczy – Desperacja nie przepada pod tym względem za pojazdami osadzając je na wszelakich ruchomych i ważnych częściach silnika itp. też od czasu do czasu można coś przykręcić, wymienić olej i nasmarować go.
INNE: brak.
W UŻYCIU: Lazarus (1/7)

GRANAT PARALIŻUJĄCY „MEDUZA”
Te niepozorne stalowe kuleczki mieszczące się w dłoni zawierają bardzo szybko działający gaz, który w krótkim czasie paraliżuje przeciwników. Wystarczy kilka sekund, by osoba nim potraktowana nie była w stanie się poruszać. Sposób użycia jest bardzo łatwy. Wyjmujesz, odbezpieczasz, naciskasz przycisk i rzucasz.  

ZASTOSOWANIE: unieszkodliwienie przeciwnika, bez zadawania mu obrażeń.
OGRANICZENIA: zasięg działania 6 metrów. Czas działania 3 posty.
INNE: zestaw zawiera 3 sztuki.
W UŻYCIU: brak (0/16)

FITZ STICK
Złożony przypomina futurystyczną pałkę teleskopową, jednak po naciśnięciu specjalnego przycisku, rozkłada się w prawie dwumetrowy kij, który na obu zakończeniach posiada specjalne baterie generujące prąd elektryczny. Po rozłożeniu jedynie gumowy uchwyt jest bezpieczny od porażenia prądem, chyba że ktoś posiada rękawice izolujące ładuki albo wyłączy przepływ prądu po którejś ze stron. Pojedyncze porażenie nie jest śmiercionośne, ale zaburza działanie mięśni i utrudnia walkę. Jest też bardzo skuteczne na wszelkiej maści androidy oraz biomechy.

ZASTOSOWANIE: broń biała/samoobrona.
OGRANICZENIA: bateria jest w stanie utrzymać przepływ prądu na 20 minut, generując ładunki trwające 3 posty, z przerwą na 4 posty. Po rozładowaniu może służyć oczywiście jako zwykły kij.
INNE: broń ogólnodostępna, często używana podczas bardziej wymaganych treningów.
W UŻYCIU: Berenika (1/12)

GRANATY „ELEMENTAL”
Wykonane pod okiem najlepszych inżynierów i naukowców Łowców, granaty Elemental dzielą się na 5 rodzajów: dymny, gazowy, kwasowy, odłamkowy i hybrydowy. Każdy z nich w inny sposób znajduje sposób do ciała przeciwnika, a kiedy już mają styczność ze skórą i organami, wywołują ból psychogenny, neuropatyczny oraz w przypadku hybrydowych i odłamkowych granatów, fizyczny.

UWAGA! Broń przeznaczona wyłącznie dla Łowców!
ZASTOSOWANIE: unieszkodliwienie przeciwnika bez zabijania go (choć to również może się wydarzyć), ataki mają na celu pozbawienia go woli walki, zdolności do poruszania się i wykonywania czynności oraz uśpieniu go.
OGRANICZENIA: czas działania uwalnianych chemikaliów jest zależny od tego jak wiele dróg posiadają do swojej ofiary, przykładowo zwykły mundur z kamizelką kuloodporną czy ciężka zbroja z wydechami nie obroni nas przed dymnym czy gazowym granatem.
INNE: hybrydowy granat łączy w sobie min. 2 rodzaje, choć w przypadku większego ładunku, może on połączyć ze sobą wszystkie (co jest już na poziomie trudnym).
W UŻYCIU: Evelyn (1/14)

STRÓJ KAMUFLAŻOWY „SPECTRE”
Zestaw strojów, który był produkowany i przyznawany przez Łowców dla Łowców. Nie każdy jednak miał do niego dostęp, aby otrzymać wymienioną technologię trzeba było zostać członkiem najniebezpieczniejszej grupy zwiadowczej, Widmami. Strój ten pozwalał na ciche przedarcie się na teren wroga i infiltrację bez wydawania zbędnego dźwięku, ograniczając również wykrycie noszącego. Oczywiście jeśli któryś z nich użył broni palnej to była ona słyszalna, lecz kroki, obroty i inne czynności wykonywane przez zwiadowcę były prawie że bezdźwięczne.

UWAGA! Strój przeznaczony wyłącznie dla Łowców!

ZASTOSOWANIE: kamuflaż, wyciszenie ruchów przy aktywacji (4/5).
OGRANICZENIA: należy pamiętać o tym, że wycisza to tylko nas i to, co znajduje się przy stroju, poza jedną kaburą i dwiema pochwami na noże strój nie posiada dodatkowych miejsc na schowanie broni.
INNE: strojów zawsze było 12, ponieważ tylu członków liczyła sobie grupa (co przy kilku tysiącach Łowców jest wyjątkowo małą liczbą).
W UŻYCIU: Lazarus (1/12)

TECHNOLOGIE Z POZIOMU TRUDNEGO
Technologie można uzyskać na misji o trudnym poziomie trudności, dwóch średnich lub trzech łatwych oraz za zasługi na forum.

R1 „THUNDER”
Półautomatyczna strzelba plazmowa R1 „THUNDER” to bojowa broń palna strzelająca plazmowymi pociskami o wręcz destrukcyjnej sile. Strzelba ta powstała we współpracy z najambitniejszymi inżynierami S.SPEC, którzy postanowili postąpić krok dalej i wyjść poza schematy typowego oręża bitewnego. Mówiąc najprościej: jest to przypominającą dubeltówkę broń, posiadająca dwie komory "nabojowe" oraz dwie lufy ułożone równolegle obok siebie. Specjalnie skonstruowany w bardzo kompaktowy sposób magazynek plazmy mieści w sobie odpowiednią ilość gazu potrzebną do oddania łącznie 10 strzałów, które z bliskiej odległości doprowadzają do natychmiastowej śmierci przeciwnika poprzez: rozerwanie, spalenie, roztopienie, bądź (w ekstremalnych przypadkach) wyparowanie, a ze średniej odległości poważne uszkodzenia ciała.‬‬‬‬

ZASTOSOWANIE: broń krótkiego zasięgu.‬‬‬‬
OGRANICZENIA: broń na krótki/średni dystans. Po każdym oddanym strzale należy odczekać  5 sekund, aby system chłodzący zdążył ostudzić magazynek plazmy (w przypadku oddania strzału przy rozgrzanym magazynku broń może ulec autodestrukcji poprzez niekontrolowany wybuch plazmy w lufie). Trochę cięższa niż normalne strzelby. Droga amunicja.
INNE: strzelba R1 „THUNDER” była zaledwie jedną z wielu rodzajów broni jakie miały zostać utworzone w Projekcie „R”. Rząd przewidywał skonstruowanie, poza morderczą dubeltówką, również karabinu plazmowego, pistoletu, granatu i paru innych cudeniek. Niestety wraz ze zniknięciem Arthura Rhonerangera – głównego przewodniczącego i praojca projektu, wszystkie plany inżynieryjne wyjaśniające budowę i funkcjonowanie broni plazmowych zniknęły.
ILOŚĆ W UŻYCIU: brak (0/5)

DROID BOJOWY SI - BATTLEGROUND I
Bojowe droidy służące jako ochroniarze i żołnierze. Dzięki sztucznej inteligencji mogą podsuwać właścicielowi pomysły oraz szybciej oceniać sytuację. Są bardzo skuteczne i mając je za partnera, łatwiej jest wykonywać zadania. BattleGround 1 to pierwsza wersja inteligentnych dronów bojowych. Ich wyposażenie to: akumulator; skaner żywych istot; noktowizor; czujniki ciepła; stalowy, wodoodporny, nierdzewny pancerz z wkładką z kevlaru; wbudowana lornetka; dwa miniguny wbudowane w ręce; cztery rakiety; wysuwane ostrze.

ZASTOSOWANIE: ochrona osobista i podanego celu; żołnierz.
OGRANICZENIA: potrzeba ładowania akumulatora co 25 postów; amunicja w minigunach: 300; w razie zniszczenia nie można naprawić.
INNE: wynalazek Drug-on.
ILOŚĆ W UŻYCIU: brak (0/4)

DROID MEDYCZNY VP-31
Maszyna stworzona do pomocy w szpitalach i do opatrywania rannych żołnierzy na polu bitwy. Nie jest to jedna z najbardziej zaawansowanych technologicznie maszyn, jednak zna się na swoim zadaniu. Opatrzenie rannego czy nawet bardziej skomplikowana operacja, nie stanowią dla niego większego problemu. Ma wbudowany komunikator, za którego pomocą może zostać wezwany nawet z większej odległości. Oprócz opatrywania ran, potrafi również sprzątać, gotować, szyć, wytwarzać mniej skomplikowane lekarstwa (do poziomu średniego) i śpiewać albo raczej odtwarzać nagrania muzyczne, bo sam posiada typowy dla tańszych androidów, mechaniczny głos. W zależności od modelu, może mieć budowę humanoidalną lub krabokształtną.

ZASTOSOWANIE: pomoc domowa, pomoc medyczna; wykonuje proste polecenia; może być kompanem do rozmowy.
OGRANICZENIA: niezdolna do walki. Konieczność ładowania co 3 fabuły.
INNE: brak.
ILOŚĆ W UŻYCIU: Ursegor (1/5)

BATTLESUIT R.A.P.T.O.R. V4.2
Nowa wersja kombinezonu bojowego, wyrównująca szanse w walce z wymordowanymi. Jego pancerz nie należy co prawda do najgrubszych, jednak nadrabia to zwrotnością i prędkością, która przewyższa naturalne zdolności łowców i wymordowanych. Prawe ramię kombinezonu, to szybkostrzelny karabin szturmowy z wbudowanym stabilizatorem odrzutu. Lewe jest wyposażone w specjalną wyrzutnię z hakiem i wytrzymałą metalową linką. Dodatkowo w hełmie znajduje się celownik optyczny pozwalający na dokładne określenie odległości od celu. Dwumetrowy ogon służy złapaniu równowagi przy dużych prędkościach, jednak może też atakować za pomocą szpikulca, którym jest zakończony.

ZASTOSOWANIE: walka dystansowa. Za pomocą karabinu można skutecznie likwidować pomniejsze cele, jak wymordowani, hak zaś pozwala na szybką zmianę pozycji, czy to w mieście, czy też w Desperacji – bądź też błyskawiczną zmianę kierunku biegu.
OGRANICZENIA: prędkość poruszania się – max. do 60-70 km/h. Zwiększona prędkość wyczerpuje się po 5 postach używania i potrzebuje 5 postów na naładowanie. Karabin mieści 28 pocisków, a linka pozwala na udźwignięcie do 340 kg ciężaru (kombinezon waży 150) i ma 20 m długości.
INNE:
– Wymaga treningu przygotowawczego;
– dużo obciążenia działające na ciało powodują straszne przemęczenie przy dłuższym używaniu, chociaż efekt jest odczuwalny dopiero po wyczerpaniu wspomagania kombinezonu.
ILOŚĆ W UŻYCIU:] brak (0/3)

FAŁSZYWA PRZEPUSTKA
Można się było domyślić, że prędzej czy później zaczną powstawać podróbki, dzięki którym nielegalne wizyty w mieście będą nieco bezpieczniejsze.

UWAGA! Dla Łowców przedmiot do zdobycia jest na poziomie średnim.

ZASTOSOWANIE: na pierwszy rzut oka wygląda jak prawdziwa przepustka. Nawet po wstępnym sprawdzeniu, jej posiadacz zachowuje przykrywkę, ponieważ oprócz bransoletki posiada również wpis w bazie danych. Urządzenie powstało po przerobieniu oryginalnej przepustki M-3.
OGRANICZENIA: nie jest to oczywiście doskonale wykonane i dokładniejszej analizie można wychwycić nieścisłości.
INNE: nie posiada lokalizatora itp.
ILOŚĆ W UŻYCIU: Yako (1/14)

MASKA WOJSKOWA S.SPV-03
Sprzęt do zadań specjalnych, najnowsza technologia. Najnowocześniejsze urządzenia i filtry. Do tego dochodzi duża wytrzymałość na uderzenia i wstrząsy, niezbędna podczas użytkowania w często mocno niestandardowych warunkach.

UWAGA! Dla S.SPEC przedmiot do zdobycia jest na poziomie średnim.

ZASTOSOWANIE: maska wykorzystywana na wszelkiego rodzaju misjach, doskonale zabezpiecza przed znanymi truciznami w postaci gazowej. Dodatkowo, ze względu na duże niebezpieczeństwo zarażenia w trakcie przebywania poza M-3, posiada również filtry chroniące przed wirusem X.
OGRANICZENIA: na chwile obecną nie udało się jeszcze połączyć szybkiego filtrowania z jego skutecznością. W związku z tym, mimo że chroni przed truciznami w 80%, przed wirusem X tylko w 50%. Przy wzmożonym wysiłku, kiedy organizmowi potrzeba więcej powietrza, maska może nieco ograniczać dostęp do niego – powodując lekkie niedotlenienie i dużo szybszą zadyszkę. Ponadto filtry należy wymieniać co fabułę, inaczej przestaje działać.
INNE: nie psują się łatwo, ale jeśli już się to stanie, to praktycznie nie sposób ich naprawić bez specjalistycznej wiedzy i odpowiedniego sprzętu. W związku z tym jeśli maskę szlag trafi na misji, staje się całkowicie bezużyteczna.
ILOŚĆ W UŻYCIU: brak (0/3)

TECHNOLOGIE Z POZIOMU PIEKIELNEGO
Technologie można uzyskać na misji o bardzo trudnym poziomie. Uwaga! Na tej misji w 98% użytkownik może doznać stałego uszkodzenia ciała, a nawet skończyć się śmiercią!

SG-14 „EXTERMINATOR”
Sturmgewehr 14 „Exterminator” to broń przeznaczona dla użytkowników pancerzy wspomaganych linii Bellator. Broń działa tak samo, jak inne kinetyczne bronie, ma taką samą budowę i elementy, zostały one jedynie odpowiednio powiększone, aby wykorzystać rozmiar i zwiększoną siłę żołnierzy w pancerzach wspomaganych. Używa naboi kalibru .5, jest to nabój bardzo trudny do zdobycia poza oddziałami S.SPEC używających Bellatora, ponieważ do tej pory SG-14 jest jedną z niewielu broni korzystających z takiego kalibru. Z powodu wielkości naboi, ich czubki zostały dodatkowo wzbogacone o nieduże ładunki wybuchowe. Broń oraz naboje zostały zaprojektowane z myślą o celach miękkich jak wymordowani. Nabój jest zbyt słaby, aby wyrządzić znaczące szkody w celach opancerzonych czy budynkach. Broń posiada z lewej strony elektroniczny licznik naboi w magazynku. Jeden magazynek ma w sobie 80 naboi co pozwala na 12 sekund ognia ciągłego, jednak z powodu zacinania się mechanizmów SG-14 preferowane jest oddawanie krótkich serii. Broń po rozładowaniu waży 34 kilogramy, z amunicją waga sięga 40. Jest to jedna z najcięższych broni przeciwpiechotnych w arsenale S.SPEC, niestety z powodu jej ceny oraz ograniczonej liczby użytkowników nie może ona być często używana.

UWAGA! Broń przeznaczona wyłącznie dla S.SPEC!

ZASTOSOWANIE: ciężka szturmowa broń przeciwpiechotna.
OGRANICZENIA: tylko dla użytkowników pancerzy wspomaganych Bellator, ma ciężko dostępną amunicja; broń jest bardzo ciężka i trudno ją operować. Niecelna jeśli prowadzony jest ogień ciągły.
INNE: brak.
ILOŚĆ W UŻYCIU: brak (0/2)
Arcanine
Arcanine
NAZWA RANGI


Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach