Artefakty
:: Wielka Brytrania :: Minami – Południe :: Przewodnik :: Dodatkowe
Strona 1 z 1
Artefakty
Artefakt jest przedmiotem, posiadającym magiczne zdolności. W porównaniu do mocy, posiada swój własny „limit”, po którym artefakt przestaje działać – staje się to kategorycznie. Energia po określonym czasie odnawia się i na powrót można korzystać ze wszystkich uroków magicznych przedmiotów. Artefakty są słabsze od mocy.
ARTEFAKTY Z POZIOMU ŁATWEGO
Artefakty można uzyskać na misji o łatwym poziomie trudności, w niewielkich wydarzeniach fabularnych (tzw. „losowych” prowadzonych przez MG-Los), w konkursach oraz za zasługi na forum.
SKRZYDŁA WAŻKI Kolczyki w kształcie uroczych, mieniących się tęczą skrzydełek. Ponoć anioły zamknęły w nich swoje szepty, dając im niezwykłe właściwości. Niestety, posiadanie jednego kolczyka nie działa. Muszą być dwa, do tego założone, by w pełni korzystać z ich możliwości. Dodatkowo zostały stworzone z nadzwyczaj kruchego tworzywa, więc obchodzenie się z nimi musi być bardzo delikatne.
ZASTOSOWANIE: na plecach właściciela artefaktu wyrasta para ważkowych skrzydeł umożliwiających latanie. Dodatkowo artefakt ostrzega przed niebezpieczeństwem; im większe ryzyko, tym głośniejsze szmery dobiegają z kolczyków. Szepty nie są słowami! Właściciel skrzydeł ważki nie zna istoty zagrożenia.
CZAS TRWANIA: 4 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 6 postów.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/5)
CZARNY DIAMENT Najczęściej jest używany w formie amuletu na szyi. Ów przedmiot to czarny, niemal pochłaniający światło klejnot, wkomponowany w srebrną oprawę. Jest bardzo lekki, acz niezwykle wytrzymały... Jak to diament. Podobno powstał, gdy ziemia pochłonęła setki zawirusowanych zwłok, które potem, w niewytłumaczony sposób, przekształciły się w te kryształy. Ale jak wiadomo, plotki to zawsze tylko plotki – gorsi od tych opowieści są właściciele owych przedmiotów.
ZASTOSOWANIE: samo noszenie rozsiewa niezbyt potężną – ale jednak - aurę strachu towarzyszącą posiadaczowi. Najsilniejszy wpływ ma ona na istoty posiadające zwierzęce zmysły. Właściciel Diamentu nabywa również zupełną odporność na strach wywoływany przez moce nadprzyrodzone – dzieje się tak jednak tylko, gdy potrze się czaszkę na klejnocie. Użycie kamienia powoduje, że na czas dwóch postów promienieje on czarnym, złowieszczym blaskiem, a wszystkie żywe istoty w promieniu dziesięciu metrów bez świadomości czy kontroli nad tym, co robią, zaczynają uciekać jak najdalej od posiadacza obiektu. Oczywiście, silna wola może się oprzeć działaniu klejnotu, lecz nawet wtedy, osoba poddana działaniu kryształu będzie odczuwać silny, często paraliżujący strach. Po siedmiu użyciach klejnot staje się matowy i może służyć jedynie za ozdobę. Naturalnie, istoty nie mogące odczuwać strachu nic nie poczują.
CZAS TRWANIA: 2 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 4 posty.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/4)
OSTRZE TRANSFORMACJI Magiczne bronie, które według legend został wykute przez Anioły. Z pozoru to tylko kolejna, niepozorna błyskotka - połyskujący niebiańską aurą sztylet, bez żadnych zdobień, surowy. Pozory mają jednak to do siebie, iż lubią być złudne. Posiada on bowiem moc zmieniania się w dowolną broń sieczną.
ZASTOSOWANIE: zamiana sztyletu w dowolną broń sieczną. Od małych noży, poprzez zwykłe miecze, a kończąc na półtorakach.
CZAS TRWANIA: 3 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 5 postów.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: Lentaros, Nathair, Sleipnir, Luna (4/4)
TORBA BEZDENKA Torba bez dna to zaklęty przez Anioły przedmiot. Torba ta, dzięki ich magii, może zmieścić nieskończenie wiele rzeczy, które oczywiście są rozmiarowo poprawne (np. karabin jeszcze w niej upchniesz, ale biurka już niezbyt). Jest jeden minus - torba, póki się jej nie złapie, „żyje”. Jeśli się otworzy i wessie twoją rękę czy nogę, automatycznie wsysa Ciebie całego.
ZASTOSOWANIE: magazynowanie wszelakich przedmiotów.
CZAS TRWANIA: nieograniczony.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: -
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: Yuu, Maria (2/2)
PIERŚCIEŃ BATORY Ponoć żyła kiedyś na tym świecie pewna królowa o urodzie porównywalnej do nieziemskich bogiń. Choć zewnętrznie piękna, była to kobieta próżna i egocentryczna, która za nic nie mogła się pogodzić z upływającym czasem i blaknącą urodą. Stale rosnąca w siłę obsesja na punkcie idealnego wyglądu i młodzieńczego uroku, skłoniła ją do podpisania paktu z demonem. Za cenę swojej duszy, zyskała wreszcie to, o czym całe życie marzyła. Zapewne znajdą się tacy, dla których byłaby to sprawiedliwa wymiana.
ZASTOSOWANIE: pierścień pozwala na pozorne przybranie dowolnego wyglądu ludzkiego. Jeśli osobnik dysponuje nadzwyczajnymi cechami, jak skrzydła lub ogon, iluzja pryska, gdy dojdzie do ich bezpośredniego kontaktu z inną osobą. Ponadto zmianie ulega również głos, jednakże zapach pozostaje ten sam.
CZAS TRWANIA: 3 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 5 posty.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: Lilo, Cedna, Ryouta (3/4)
ZAPALNICZKA PIROMANA Z pozoru zwykła benzynówka, dosyć starta i z wygrawerowanym płomieniem na blaszce. Co ją różni od innych? Zawsze odpala, nieważne w jakich warunkach, a przy odpaleniu ognia 3 razy z rzędu przez użytkownika, wytwarza kule ognia wielkości porządnej śnieżki, która wystrzeliwuje w wybraną stronę. Zasięg kuli sięga do 15 metrów i działa jak wystrzelony pocisk. Jeśli na swojej drodze nie napotka przeszkody - stopniowo wypala się i znika.
ZASTOSOWANIE: kule ognia i nieskończone źródło ognia.
CZAS TRWANIA: 2 posty (+2 ogniste kule)
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 4 posty.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: Yury, Neely (2/6)
CHEMICZNA LATARKA Co tu dużo mówić, chyba każdy wie czym jest glowstick. Dla niewiedzących w skrócie można powiedzieć, że jest to patyk wypełniony chemią, który po złamaniu świeci. Co jednak odróżnia naszą latarkę od typowego patyczka? To, że po złamaniu wraca do swojej formy i świeci znacznie mocniej, jego światło bez problemu może oświetlić długą podróż, albo oślepić przeciwnika jeżeli ten stoi za blisko. Kolejny bajer? Jeżeli komuś zdarzy się oberwać zawartością to z jego skóry robi się galaretka, niesmaczna zresztą.
ZASTOSOWANIE: oświetlanie ciemnych pomieszczeń, oślepianie na krótką chwilę przeciwnika, po wylaniu zawartości rozpuszczenie nawet i metalu (jednakże zawartości starczy na rozpuszczenie małej dziury o wielkości piłki golfowej).
CZAS TRWANIA: 4 posty (1 post oślepienia).
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 5 postów.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: Foku (1/6)
SZWAJCARSKIE RADIO Nazwa ta została stworzona przez szwajcarskie scyzoryki, spełniające niewiele więcej funkcji od wymienionego właśnie sprzętu, stworzonego przez Japończyków nawiasem mówiąc.
Możemy go użyć na wiele sposobów, ustawiając na wysokie fale ogłuszymy nim każdego w promieniu 10-20 metrów (oczywiście sami musimy posiadać coś na uszach) i utrzyma każdego w polu rażenia na 1-2 posty (0-10 metrów – 2 posty, 11-20 metrów – 1 post). Innym zastosowaniem radyjka jest funkcja szpiegowska prawie że żywcem wyciągnięta z klasyki Jamesa Bonda. Otóż ustawiając fale na najniższe i przykładając bezprzewodową słuchawkę, która jest przymocowana najczęściej do owego cacka, do ściany dzielącej nas od danej rozmowy, wychwycimy każde słowo w promieniu 5-8 metrów.
ZASTOSOWANIE: ogłuszenie przeciwników lub podsłuchanie rozmowy, potrafi też pełnić funkcję tradycyjnego radia.
CZAS TRWANIA: 2 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 4 posty.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: Lazarus (1/4)
ARTEFAKTY Z POZIOMU ŚREDNIEGO
Artefakty można uzyskać na misji o średnim poziomie, w większych wydarzeniach fabularnych (tzw. „losowych” prowadzonych przez MG-Los) oraz za zasługi na forum.
MIZERYKORDIA ADAE Mówią, że każde ostrze rani. Samo znaczenie nazwy – mizerykordia – oznacza jednak „miłosierdzie”. W zamierzchłych czasach określano tak krótki, wąski sztylet, którym dobijano konającego przeciwnika. Według legend zaś na samym początku Apokalipsy wśród grupy aniołów znalazła się Adae. Przydzielono jej rolę opieki nad rannymi, jednak młody umysł nie był w stanie sprostać widokom, jakie rozpościerały się na terenach zdominowanych przez kataklizmy. Od ciągłych jęków bólu i zawodzeń Adae postradała zmysły. Chwyciła za leżący u stóp sztylet i mało precyzyjnymi pchnięciami „skracała cierpienia”, prędko przestając rozróżniać śmiertelnie pokaleczonych od tych, którzy wkrótce mieli się wykurować. Archanioł widząc to dotknął ostrze, którym Adae zamachnęła się na niego. Sztylet przeszedł gładko przez ciało anioła i wbił się w ziemię przed jego stopami. Spękana ziemia pokryła się trawą i roślinami, a kwiaty zaczęły wydzielać charakterystyczny zapach. Adae była pierwszą, która dzięki woni uspokoiła nerwy.
ZASTOSOWANIE: w obrębie dwóch metrów na dwa, po wbiciu mizerykordii w podłoże, wyrastają przecudne, kolorowe kwiaty, których zapach koi zszargane zmysły oraz zsyła dobry sen na każdego, kto znajduje się pośród roślin. Doskonale działa na rozszalałe poziomy E. Woń działa jedynie na osoby będące pod wpływem silnych emocji, poza tym sztylet nie jest w stanie zranić. W przypadku kontaktu ostrza z ciałem broń dosłownie przenika przez organizm.
CZAS TRWANIA: 2 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 4 posty.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/5)
POCAŁUNEK MEDUZY Pocałunek Meduzy to cząstka mocy zaklęta w amulecie, a dokładniej rzecz ujmując w małym kamieniu utkwionym w centrum błyskotki. Sam artefakt zaprojektowano tak, by nawiązywał wizualnie do właściwości mocy mitologicznej Meduzy. Zdawać by się mogło, że po zamianie w kamień ofiara jest zdana na wolę właściciela artefaktu, jednak los bywa ironiczny. Skorupa, jaka nachodzi na przeciwnika jest niemal niemożliwa do rozbicia. Co silniejsze bronie ledwie ukruszyły minerał. Pocałunek Meduzy służy zatem głównie do ucieczki bądź próby pochwycenia kogoś.
ZASTOSOWANIE: amulet zamienia przeciwnika w kamień. Warunkiem jest, by ofiara spoglądała w artefakt. Wystarczy jedno zerknięcie, aby ciało stwardniało, a moc uniemożliwiła poruszanie się, przy jednoczesnym zachowaniu pełni świadomości.
CZAS TRWANIA: 3 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 5 posty.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/3)
PŁASZCZ CIENIA Płaszcz Cienia – właściwie Płaszcz Archanioła – stworzony przez Anioły, na początku miał służyć jako szata, która umożliwiałaby danej osobie zdobycie chociażby cząstki mocy, jaką władają Anioły. Jednak po kilku miesiącach, kiedy to posiadacze tego skrawka ubrania zdążyli narobić już niemały bałagan, postanowiono ograniczyć ich możliwości, przeistaczając go w Płaszcz Cienia, dzięki któremu, jak sama nazwa wskazuje, można zamienić się w cień.
ZASTOSOWANIE: zamiana użytkownika płaszcza w cień. Posiadacz płaszcza przyjmuje formę półprzezroczystego cienia, dzięki czemu łatwiej mu się ukryć. Moc artefaktu NIE sprawia, że użytkujący staje się niematerialny, przez co wciąż może doznać obrażeń.
CZAS TRWANIA: 3 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 5 posty.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: Sleipnir, Warner, Malaria, Karyuudo, Coral, Vedil (6/6)
Pieśń sukkuba Sukkuby były uważane za demonice uwodzące mężczyzn we śnie. Mało kto mógł im się oprzeć, a ceną za chwilę przyjemności była dusza zauroczonego głupca. Osoba znajdująca się pod wpływem uroku osobistego Sukkuba była w stanie spełnić każdą zachciankę i kaprys demonicznej kochanki. Cóż, ten amulet posiada podobne właściwości...
ZASTOSOWANIE: w najprostszych słowach – artefakt posiada moc uwodzenia, jednak, wbrew temu, co mówi nazwa, działa on zarówno na mężczyzn, jak i na kobiety. Osoba będąca pod jego wpływem jest w stanie spełnić prawie każdą zachciankę posiadacza artefaktu. Łącznie z upojną nocą w jakimś przytulnym kąciku... Należy zaznaczyć, że osoby z silną wolą słabiej reagują na jego działanie, chociaż nie są na nie kompletnie odporne. Jedyne, czego nie można nakazać ofierze, to popełnienie samobójstwa bądź zabicie drugiej osoby. Ale, nie oszukujmy się, kogo by to interesowało, kiedy możesz przespać się z kim chcesz?
CZAS TRWANIA: 3 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 4 posty.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: Urijah, Malaria (2/1)
EGIDA WALECZNYCH Egida Walecznych to potężna tarcza o niezwykłych właściwościach. Jego posiadacz – którym może zostać jedynie Anioł bądź Wymordowany – dzięki niej może nie tylko się nią bronić, lecz również uwolnić z niej płomień, który w najlepszym wypadku pozostawia po sobie poważne poparzenia na ciele ofiary.
ZASTOSOWANIE: atak ogniem (jednorazowo na 4 posty) bądź obrona – w zależności od fantazji.
CZAS TRWANIA: 4 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 8 posty.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/3)
FLET BOGÓW Mówią, że tym przepięknym, lazurowym fletem posługiwali się dawni bogowie. Jako istoty próżne kochali się popisywać. Instrument służył im więc do oczarowania pieśnią najbliższych słuchaczy.
ZASTOSOWANIE: hipnoza, która czyni przeciwnika niezdatnym do walki, na krótki moment usypiając go. Jedynym warunkiem jest to, że instrument przez cały czas musi grać.
CZAS TRWANIA: 5 postów.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 10 postów.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/5)
DESTRUKTOR Ciężko określić w jaki sposób powstał ten amulet i kto go wymyślił. Kręci się wokół niego sporo plotek; jakoby kości w niego wkomponowane miały kiedyś należeć do jakiegoś Anioła, może stworzyły go demony..? Plotek dużo, lecz czemu wierzyć? Jest to dosyć duży, luźny amulet stworzony z połączonych ze sobą, czarnych opali i na pierwszy rzut oka widoczne jest, którą stroną się go nosi. Wyznaczają to... Kości. Zazwyczaj dosyć krótkie, przypominające zwierzęce lub ludzkie, łamane na kilka części. Nie jest zbyt ciężki, a jego luźność sprawia, że łatwo go zdjąć czy też zgubić.
ZASTOSOWANIE: dotknięcie jedną z kości amuletu w osobę użytkującą moc nadprzyrodzoną lub w coś, co jest bezpośrednim wynikiem tej mocy (np. lecącą kulę ognia) powoduje natychmiastowe „zniknięcie” efektu mocy oraz brak możliwości jej użycia na okres 3 postów. Po jednorazowym wykorzystaniu, jedna z kości amuletu znika. Można użytkować go więc aż do wyczerpania się kości - potem staje się już zwykłą ozdobą. Ważnym faktem jest to, że kości działają tylko na umiejętności nadprzyrodzone, a więc wyłącznie na wymordowanych, anioły lub działanie artefaktów.
CZAS TRWANIA: 3 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 2 posty.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: Ailen, Aequalis (2/9)
FIOLKA Z WODĄ ZE STYKSU Legenda głosi, że w Krainie Umarłych płynie rzeka o niezwykłych właściwościach. Mówi się, że wody strumienia dają odporność na każdą broń. Pod wpływem uroku skóra staje się wytrzymała i elastyczna, dlatego żaden znany ludzkości oręż nie może jej przebić. Tę potężną substancję dawano w nagrodę ambitnym żołnierzom, jednak często to właśnie ona stawała się przyczyną ich zguby – niejeden bowiem rzucał się w wir walki, zapominając zupełnie o obrażeniach wewnętrznych i atakach magicznych. Tak skończyła się era namaszczonych wojowników o niezniszczalnych ciałach, lecz zbyt próżnych i lekkomyślnych umysłach. Chodzą jednak słuchy, że kilka eliksirów przetrwało.
ZASTOSOWANIE: całkowita odporność fizyczna na obrażenia zadane orężem (niezależnie jakim).
CZAS TRWANIA: 4 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 5 postów.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/3)
DIABLO Bardzo rzadki minerał zarażony przez wirusa X. Wydobywany niegdyś w Japonii, po klęskach żywiołowych zaginął i nigdzie nie da się odnaleźć jego złóż. Kawałki kamieni jednak co jakiś czas pojawiają się na obszarach Desperacji. Użytkownik, który posiadł ten kryształ ma możliwość zmienienia się na parę chwil w bestię, a każdy kryształ odpowiada jednej bestii (dla uściślenia; chodzi o to, że jak za pierwszym razem zmienisz się w pegaza to za drugim też). Skutkiem ubocznym jest osłabienie, zawroty głowy. Zbyt duża częstotliwość używania poddaje właściciela artefaktu większemu ryzyku zarażenia się wirusem X. Minerał zmienia swój wygląd w trakcie używania.
ZASTOSOWANIE: zamiana w dowolną bestię do poziomu średniego włącznie, bez możliwości przejęcia ich mocy.
CZAS TRWANIA: 4 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 6 postów.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: Ourell (1/6)
DIADEM PAMIĘCI Miewasz czasem tak, że nie potrafisz czegoś opisać słowami? Oto rozwiązanie tego problemu. Mając to cudo, jesteś w stanie przekazać komuś informacje, nie używając do tego słów. Wystarczy, że założysz diadem i bardzo się skupisz na tym, co chcesz w nim zawrzeć. Istnieje nawet możliwość zamknięcia w nim poniekąd własnej duszy. Można pozostawić w nim wszystkie swoje wspomnienia. Powoduje to, że nie można w nim już nic więcej zapisać. Jest to o tyle przydatne, że jeśli postać umrze, to jej osobowość może zostać „wgrana” do androida. Artefakt został najprawdopodobniej stworzony przez anioły jeszcze wiele stuleci przed apokalipsom, by ułatwić komunikację. Obecnie zachował się w znacznie ograniczonej formie.
ZASTOSOWANIE: ten niepozorny klejnot w srebrnej oprawie pozwala na magazynowanie wspomnień i przekazywanie ich innym.
CZAS TRWANIA: nieograniczony.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: -
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/4)
OCHRONNA BRANSOLETA Ten niepozorny kawałek żelastwa, kryje w sobie bardzo przydatną zdolność. Po aktywowaniu, daje swojemu właścicielowi swego rodzaju nietykalność. W odległości jednego metra od osoby, która nosi bransoletę, pojawia się błękitne pole siłowe zdolne powstrzymać pociski i ataki bronią białą oraz wszelakie ataki magiczne.
ZASTOSOWANIE: tworzenie bariery ochronnej o średnicy 3 metrów.
CZAS TRWANIA: 2 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 4 posty.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/6)
ARTEFAKTY Z POZIOMU TRUDNEGO
Artefakty można uzyskać na misji o trudnym poziomie trudności, dwóch średnich lub trzech łatwych oraz za zasługi na forum.
KOŚCIANE BERŁO Krążą legendy, iż niegdyś istnieli nekromanci interesujący się istotami zwanymi nieumarłymi. Studiowali przez tysiąclecia ciała żywych, zgłębiając wszelkie tajemnice ludzkich mięśni, ścięgien i kości. W efekcie, na polecenie czarnoksiężników, z grobów powstawały armie gnijących ciał, często żądne krwi, zawsze jednak bezwzględnie posłuszne swojemu twórcy. Zgodnie z podaniami, z kości samej Śmierci stworzono berło, które miało niezwykłą moc przywracania zmarłych do życia. Samo istnienie artefaktu obrosło cuchnącą legendą, bo świat robił wszystko, aby zapomnieć o przeklętym przedmiocie. „Śmierć jest zaledwie początkiem” – ten tekst wygrawerowano na kościanej lasce.
ZASTOSOWANIE: berło pozwala na stworzenie kościanych sług, którzy słuchają swego pana i tylko jego, w liczbie nieprzekraczającej 6 jednostek na raz. Warunkiem przywołania jest posiadanie prochów lub szkieletu.
CZAS TRWANIA: 4 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 5 postów.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: Shay (1/1)
ARTEFAKT FOCLUSA Stworzony niedawno, po to, by pomagać chorującym i cierpiącym. Miał on pomóc ludziom w identyfikacji chorób pacjentów, w ostateczności ludzie wykorzystali go przeciwko sobie – dzięki zdolności wykrywaniu ogniska bólu. Dlatego większość artefaktów po prostu zniszczono – cudem zachowały się tylko trzy sztuki. Aby skorzystać z jego mocy należy unieść pierścień na wysokość oka i spojrzeć przez obręcz w kierunku celu.
ZASTOSOWANIE: artefakt pozwala na podrasowaniu wzroku i przeistoczenie go w rentgen – dzięki czemu u osoby, na którą patrzymy w czasie działania artefaktu, zauważamy czerwone punkciki – są to źródła bólu, najczulsze słabe punkty i ogniska różnych chorób. Szkielet czy narządy wewnętrzne, a nawet zadowolony tasiemiec nie umkną wtedy naszym oczom.
CZAS TRWANIA: 1 post.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 3 posty.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/3)
AMBROZJA Ponoć jest to połączenie najczystszej wody na świecie ze łzami niewinnych aniołów, całość z domieszką krwi tych, którzy od stworzenia potrafili leczyć za pomocą dotyku. Ile w tym prawdy, ciężko stwierdzić. Jednakże jest to jedna z najcenniejszych cieczy na świecie, przybiera barwę złota wpadającego w pomarańcz i ma słodkawy smak.
ZASTOSOWANIE: wystarczy łyk, by wyleczyć każdą ranę. By wyleczyć każdą chorobę. By odzyskać utraconą kończynę. Według opowieści Ambrozja jest w stanie całkowicie zregenerować obrażenia fizyczne, przywracając ciału stuprocentową sprawność.
CZAS TRWANIA: nieograniczony, ciało regeneruje się w przeciągu 3 postów.
ILOŚĆ UŻYĆ: 3. Trzeci łyk wyczerpuje fiolkę z ambrozją.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/2)
ARTEFAKTY Z POZIOMU PIEKIELNEGO
Artefakty można uzyskać na misji o bardzo trudnym poziomie. Uwaga! Na tej misji w 98% użytkownik może doznać stałego uszkodzenia ciała, a nawet skończyć się śmiercią!
LUSTRO Z CZARNEGO SZKŁA W całej historii świata stworzono niezliczone magiczne lustra i wszystkie one miały jedną wspólną cechę: uważano je za więzienia duszy. W rzeczywistości nie było tak mocnego obiektu, który byłby w stanie permanentnie zniewolić strzępki eterycznych cząstek. Zaczęto więc pracować nad substytutem. Artefaktem, który pozwoli wykorzystać ten ułomny, ale wizualnie kompletny zapis obrazu. Poświęcono niezliczone życia w ramach wieloletnich, krwawych praktyk, których celem było poznanie całej prawdy o odbiciu i jego właściwościach. Tak powstała substancja, zwana Czarnym Szkłem. Po kontakcie z czyjąś krwią wypływała ona ze sztywnych ram i formowała się na obraz i podobieństwo ranionej istoty. Idealne odwzorowanie nie było już tylko elementem teoretycznych rozważań. Pozostał jeden mankament – lustrzane monstrum wciąż pozostawało nieme, zupełnie jak zwykłe odbicie w tafli najzwyklejszego lustra.
ZASTOSOWANIE: tworzy na okres 3 postów rzeczywistą kopię dowolnego stworzenia z zachowaniem jego umiejętności i mocy (wymaga medium w postaci krwi tego stworzenia). Wyczarowana istota nie posiada ani duszy, ani świadomości, jest formą nekromanckiej lalki i bezwzględnie wykona polecenia przywołującego.
CZAS TRWANIA: 3 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 6 postów.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/5)
AMULET KONTROLI NAD POGODĄ Legenda głosi, że amulet powstał w czasach, gdy ludzkość gnębiły potężne zjawiska meteorologiczne, doprowadzając do potężnych zniszczeń i pochłaniając wszelkie istnienie napotkane na swojej drodze. Spośród szeregów aniołów wyłonił się jeden, na tyle zuchwały, by wbrew zakazom ingerencji w wolę Boską stworzyć mały amulet, mogący stłumić panujący chaos, jak i go wywołać.
ZASTOSOWANIE: jak sama nazwa wskazuje, daje on całkowitą kontrolę nad pogodą. Służy do zmniejszania lub zwiększania temperatury, wywoływania deszczu, mgły, burzy, oraz pozwala na manipulację błyskawicą i wiatrem, tworząc lekkie podmuchy, potężne tornada lub arktyczne wiatry, mogące zamrozić przeciwników. Umożliwia też okiełznanie panujących zjawisk pogodowych. Dopuszcza się wyłącznie zjawiska mogące naturalnie wystąpić w ziemskiej atmosferze. By aktywować amulet, należy mieć duże pokłady energii wewnętrznej, z tego względu wyłącznie anioły oraz wymordowani mogą posługiwać się tym artefaktem. UWAGA! Na 3 posty można zapanować tylko i wyłącznie jednym zjawiskiem. Np. panujemy nad tornadem przez 1-3 posty a potem musimy czekać 5 postów, by zapanować nad czymś innym.
CZAS TRWANIA: 4 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 6 postów.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/3)
KOSA ŚMIERCI Legendarna kosa jest jednym z najcenniejszych przedmiotów nekromanckich kultów i sekt. Wbrew wszelkim oczekiwaniom wygląda jak olbrzymie berło, stworzone z czarnego srebra i nasycone najczarniejszą magią świata. Trzon insygnium wieńczy czaszka, wykonana z dbałością o najdrobniejsze szczegóły i detale. Ta niezwykła broń to owoc współpracy trzech aniołów z Kościanego Trybunału. Połączywszy swe niezwykłe umiejętności, stworzyli wówczas najwspanialszy oręż, jaki kiedykolwiek powstał w celu „niszczenia tego, co żywe”. Ostrze kosy pojawia się nagle, tkane z czarnej esencji wydobywanej z nasady Śmiercioodsiewni. Wystarczy znać formułę aktywującą. Pożeracz Czasu zawdzięcza swoją nazwę mocy zatrzymywania, bądź przyspieszania czasu. W ten sposób to, co z prochu powstało, w proch się obraca. Metale korodują, skały kruszą się i marnieją, ognie znikają, a ludzkie ciała gniją i przepadają bez wieści. Każda istota, która raz już straciła życie (wymordowani, dusze, duchy, szkielety) czuć będzie w pobliżu artefaktu nieprzyjemny dreszcz i obawę. Stworzenia instynktownie mogą unikać kontaktu, czy starcia, z wyjątkiem tych, które dysponują wystarczającą wolą bądź inteligencją.
ZASTOSOWANIE: dotyk ostrza powoduje przyspieszony upływ czasu (starzenie, korozję, degenerację, dezintegrację, wietrzenie, obumieranie). Sam proces postępuje, lecz wymaga nieustannego, bezpośredniego kontaktu z obiektem, który ma być mu poddany. Nie ma możliwości cofania czasu ani zatrzymywania czasu!
CZAS TRWANIA: 3 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 3 posty.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/1)
FIOLKA PEŁNA DUSZ Fiolka Pełna Dusz została stworzona dawno temu przez Anioły. Jej zadaniem było uwięzienie złych i niespokojnych dusz. Posiadacz fiolki, po otwarciu jej, może wypowiedzieć tylko jedno jedyne życzenie, które, naturalnie, zostanie niezwłocznie spełnione i którego efekty pozostaną trwałe.
ZASTOSOWANIE: spełnienie jednego życzenia. Oczywiście, są pewne ograniczenia – jeżeli aktualny właściciel Fiolki zażyczy sobie nieśmiertelności, śmierci innej osoby, władzy nad światem bądź czegoś równie egoistycznego i niepoprawnego politycznie, jego dusza sama zostanie uwięziona w naczyniu (to samo tyczy się zażyczenia sobie zniknięcia wirusa X – bo równa się to ze śmiercią wymordowanych).
CZAS TRWANIA: jednorazowa. Efekt trwania bezterminowy.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/1)
KRWAWE KAJDANY Krwawe Kajdany są niezwykle potężną bronią. Mówią, iż stworzone zostały przez same demony, a ich zadaniem jest wyssanie sił życiowych zakutego, pozostawiając go wycieńczonego i niezdolnego do chociażby samodzielnego podniesienia się z ziemi przez okres co najmniej 3 postów. Wyssane z nieszczęśnika życie nie odchodzi jednak w zapomnienie, a zostaje zaabsorbowane przez właściciela Kajdan. Nie mają one klucza – otwierają się jedynie pod wpływem zetknięcia z krwią ich posiadacza.
ZASTOSOWANIE: wysysanie sił życiowych z przeciwnika na rzecz przekazania energii witalnej samemu sobie.
CZAS TRWANIA: 4 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 6 posty.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/4)
ARTEFAKTY Z POZIOMU ŁATWEGO
Artefakty można uzyskać na misji o łatwym poziomie trudności, w niewielkich wydarzeniach fabularnych (tzw. „losowych” prowadzonych przez MG-Los), w konkursach oraz za zasługi na forum.
ZASTOSOWANIE: na plecach właściciela artefaktu wyrasta para ważkowych skrzydeł umożliwiających latanie. Dodatkowo artefakt ostrzega przed niebezpieczeństwem; im większe ryzyko, tym głośniejsze szmery dobiegają z kolczyków. Szepty nie są słowami! Właściciel skrzydeł ważki nie zna istoty zagrożenia.
CZAS TRWANIA: 4 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 6 postów.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/5)
ZASTOSOWANIE: samo noszenie rozsiewa niezbyt potężną – ale jednak - aurę strachu towarzyszącą posiadaczowi. Najsilniejszy wpływ ma ona na istoty posiadające zwierzęce zmysły. Właściciel Diamentu nabywa również zupełną odporność na strach wywoływany przez moce nadprzyrodzone – dzieje się tak jednak tylko, gdy potrze się czaszkę na klejnocie. Użycie kamienia powoduje, że na czas dwóch postów promienieje on czarnym, złowieszczym blaskiem, a wszystkie żywe istoty w promieniu dziesięciu metrów bez świadomości czy kontroli nad tym, co robią, zaczynają uciekać jak najdalej od posiadacza obiektu. Oczywiście, silna wola może się oprzeć działaniu klejnotu, lecz nawet wtedy, osoba poddana działaniu kryształu będzie odczuwać silny, często paraliżujący strach. Po siedmiu użyciach klejnot staje się matowy i może służyć jedynie za ozdobę. Naturalnie, istoty nie mogące odczuwać strachu nic nie poczują.
CZAS TRWANIA: 2 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 4 posty.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/4)
ZASTOSOWANIE: zamiana sztyletu w dowolną broń sieczną. Od małych noży, poprzez zwykłe miecze, a kończąc na półtorakach.
CZAS TRWANIA: 3 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 5 postów.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: Lentaros, Nathair, Sleipnir, Luna (4/4)
ZASTOSOWANIE: magazynowanie wszelakich przedmiotów.
CZAS TRWANIA: nieograniczony.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: -
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: Yuu, Maria (2/2)
ZASTOSOWANIE: pierścień pozwala na pozorne przybranie dowolnego wyglądu ludzkiego. Jeśli osobnik dysponuje nadzwyczajnymi cechami, jak skrzydła lub ogon, iluzja pryska, gdy dojdzie do ich bezpośredniego kontaktu z inną osobą. Ponadto zmianie ulega również głos, jednakże zapach pozostaje ten sam.
CZAS TRWANIA: 3 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 5 posty.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: Lilo, Cedna, Ryouta (3/4)
ZASTOSOWANIE: kule ognia i nieskończone źródło ognia.
CZAS TRWANIA: 2 posty (+2 ogniste kule)
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 4 posty.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: Yury, Neely (2/6)
ZASTOSOWANIE: oświetlanie ciemnych pomieszczeń, oślepianie na krótką chwilę przeciwnika, po wylaniu zawartości rozpuszczenie nawet i metalu (jednakże zawartości starczy na rozpuszczenie małej dziury o wielkości piłki golfowej).
CZAS TRWANIA: 4 posty (1 post oślepienia).
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 5 postów.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: Foku (1/6)
Możemy go użyć na wiele sposobów, ustawiając na wysokie fale ogłuszymy nim każdego w promieniu 10-20 metrów (oczywiście sami musimy posiadać coś na uszach) i utrzyma każdego w polu rażenia na 1-2 posty (0-10 metrów – 2 posty, 11-20 metrów – 1 post). Innym zastosowaniem radyjka jest funkcja szpiegowska prawie że żywcem wyciągnięta z klasyki Jamesa Bonda. Otóż ustawiając fale na najniższe i przykładając bezprzewodową słuchawkę, która jest przymocowana najczęściej do owego cacka, do ściany dzielącej nas od danej rozmowy, wychwycimy każde słowo w promieniu 5-8 metrów.
ZASTOSOWANIE: ogłuszenie przeciwników lub podsłuchanie rozmowy, potrafi też pełnić funkcję tradycyjnego radia.
CZAS TRWANIA: 2 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 4 posty.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: Lazarus (1/4)
ARTEFAKTY Z POZIOMU ŚREDNIEGO
Artefakty można uzyskać na misji o średnim poziomie, w większych wydarzeniach fabularnych (tzw. „losowych” prowadzonych przez MG-Los) oraz za zasługi na forum.
ZASTOSOWANIE: w obrębie dwóch metrów na dwa, po wbiciu mizerykordii w podłoże, wyrastają przecudne, kolorowe kwiaty, których zapach koi zszargane zmysły oraz zsyła dobry sen na każdego, kto znajduje się pośród roślin. Doskonale działa na rozszalałe poziomy E. Woń działa jedynie na osoby będące pod wpływem silnych emocji, poza tym sztylet nie jest w stanie zranić. W przypadku kontaktu ostrza z ciałem broń dosłownie przenika przez organizm.
CZAS TRWANIA: 2 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 4 posty.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/5)
ZASTOSOWANIE: amulet zamienia przeciwnika w kamień. Warunkiem jest, by ofiara spoglądała w artefakt. Wystarczy jedno zerknięcie, aby ciało stwardniało, a moc uniemożliwiła poruszanie się, przy jednoczesnym zachowaniu pełni świadomości.
CZAS TRWANIA: 3 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 5 posty.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/3)
ZASTOSOWANIE: zamiana użytkownika płaszcza w cień. Posiadacz płaszcza przyjmuje formę półprzezroczystego cienia, dzięki czemu łatwiej mu się ukryć. Moc artefaktu NIE sprawia, że użytkujący staje się niematerialny, przez co wciąż może doznać obrażeń.
CZAS TRWANIA: 3 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 5 posty.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: Sleipnir, Warner, Malaria, Karyuudo, Coral, Vedil (6/6)
ZASTOSOWANIE: w najprostszych słowach – artefakt posiada moc uwodzenia, jednak, wbrew temu, co mówi nazwa, działa on zarówno na mężczyzn, jak i na kobiety. Osoba będąca pod jego wpływem jest w stanie spełnić prawie każdą zachciankę posiadacza artefaktu. Łącznie z upojną nocą w jakimś przytulnym kąciku... Należy zaznaczyć, że osoby z silną wolą słabiej reagują na jego działanie, chociaż nie są na nie kompletnie odporne. Jedyne, czego nie można nakazać ofierze, to popełnienie samobójstwa bądź zabicie drugiej osoby. Ale, nie oszukujmy się, kogo by to interesowało, kiedy możesz przespać się z kim chcesz?
CZAS TRWANIA: 3 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 4 posty.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: Urijah, Malaria (2/1)
ZASTOSOWANIE: atak ogniem (jednorazowo na 4 posty) bądź obrona – w zależności od fantazji.
CZAS TRWANIA: 4 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 8 posty.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/3)
ZASTOSOWANIE: hipnoza, która czyni przeciwnika niezdatnym do walki, na krótki moment usypiając go. Jedynym warunkiem jest to, że instrument przez cały czas musi grać.
CZAS TRWANIA: 5 postów.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 10 postów.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/5)
ZASTOSOWANIE: dotknięcie jedną z kości amuletu w osobę użytkującą moc nadprzyrodzoną lub w coś, co jest bezpośrednim wynikiem tej mocy (np. lecącą kulę ognia) powoduje natychmiastowe „zniknięcie” efektu mocy oraz brak możliwości jej użycia na okres 3 postów. Po jednorazowym wykorzystaniu, jedna z kości amuletu znika. Można użytkować go więc aż do wyczerpania się kości - potem staje się już zwykłą ozdobą. Ważnym faktem jest to, że kości działają tylko na umiejętności nadprzyrodzone, a więc wyłącznie na wymordowanych, anioły lub działanie artefaktów.
CZAS TRWANIA: 3 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 2 posty.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: Ailen, Aequalis (2/9)
ZASTOSOWANIE: całkowita odporność fizyczna na obrażenia zadane orężem (niezależnie jakim).
CZAS TRWANIA: 4 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 5 postów.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/3)
ZASTOSOWANIE: zamiana w dowolną bestię do poziomu średniego włącznie, bez możliwości przejęcia ich mocy.
CZAS TRWANIA: 4 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 6 postów.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: Ourell (1/6)
ZASTOSOWANIE: ten niepozorny klejnot w srebrnej oprawie pozwala na magazynowanie wspomnień i przekazywanie ich innym.
CZAS TRWANIA: nieograniczony.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: -
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/4)
ZASTOSOWANIE: tworzenie bariery ochronnej o średnicy 3 metrów.
CZAS TRWANIA: 2 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 4 posty.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/6)
ARTEFAKTY Z POZIOMU TRUDNEGO
Artefakty można uzyskać na misji o trudnym poziomie trudności, dwóch średnich lub trzech łatwych oraz za zasługi na forum.
ZASTOSOWANIE: berło pozwala na stworzenie kościanych sług, którzy słuchają swego pana i tylko jego, w liczbie nieprzekraczającej 6 jednostek na raz. Warunkiem przywołania jest posiadanie prochów lub szkieletu.
CZAS TRWANIA: 4 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 5 postów.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: Shay (1/1)
ZASTOSOWANIE: artefakt pozwala na podrasowaniu wzroku i przeistoczenie go w rentgen – dzięki czemu u osoby, na którą patrzymy w czasie działania artefaktu, zauważamy czerwone punkciki – są to źródła bólu, najczulsze słabe punkty i ogniska różnych chorób. Szkielet czy narządy wewnętrzne, a nawet zadowolony tasiemiec nie umkną wtedy naszym oczom.
CZAS TRWANIA: 1 post.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 3 posty.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/3)
ZASTOSOWANIE: wystarczy łyk, by wyleczyć każdą ranę. By wyleczyć każdą chorobę. By odzyskać utraconą kończynę. Według opowieści Ambrozja jest w stanie całkowicie zregenerować obrażenia fizyczne, przywracając ciału stuprocentową sprawność.
CZAS TRWANIA: nieograniczony, ciało regeneruje się w przeciągu 3 postów.
ILOŚĆ UŻYĆ: 3. Trzeci łyk wyczerpuje fiolkę z ambrozją.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/2)
ARTEFAKTY Z POZIOMU PIEKIELNEGO
Artefakty można uzyskać na misji o bardzo trudnym poziomie. Uwaga! Na tej misji w 98% użytkownik może doznać stałego uszkodzenia ciała, a nawet skończyć się śmiercią!
ZASTOSOWANIE: tworzy na okres 3 postów rzeczywistą kopię dowolnego stworzenia z zachowaniem jego umiejętności i mocy (wymaga medium w postaci krwi tego stworzenia). Wyczarowana istota nie posiada ani duszy, ani świadomości, jest formą nekromanckiej lalki i bezwzględnie wykona polecenia przywołującego.
CZAS TRWANIA: 3 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 6 postów.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/5)
ZASTOSOWANIE: jak sama nazwa wskazuje, daje on całkowitą kontrolę nad pogodą. Służy do zmniejszania lub zwiększania temperatury, wywoływania deszczu, mgły, burzy, oraz pozwala na manipulację błyskawicą i wiatrem, tworząc lekkie podmuchy, potężne tornada lub arktyczne wiatry, mogące zamrozić przeciwników. Umożliwia też okiełznanie panujących zjawisk pogodowych. Dopuszcza się wyłącznie zjawiska mogące naturalnie wystąpić w ziemskiej atmosferze. By aktywować amulet, należy mieć duże pokłady energii wewnętrznej, z tego względu wyłącznie anioły oraz wymordowani mogą posługiwać się tym artefaktem. UWAGA! Na 3 posty można zapanować tylko i wyłącznie jednym zjawiskiem. Np. panujemy nad tornadem przez 1-3 posty a potem musimy czekać 5 postów, by zapanować nad czymś innym.
CZAS TRWANIA: 4 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 6 postów.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/3)
ZASTOSOWANIE: dotyk ostrza powoduje przyspieszony upływ czasu (starzenie, korozję, degenerację, dezintegrację, wietrzenie, obumieranie). Sam proces postępuje, lecz wymaga nieustannego, bezpośredniego kontaktu z obiektem, który ma być mu poddany. Nie ma możliwości cofania czasu ani zatrzymywania czasu!
CZAS TRWANIA: 3 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 3 posty.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/1)
ZASTOSOWANIE: spełnienie jednego życzenia. Oczywiście, są pewne ograniczenia – jeżeli aktualny właściciel Fiolki zażyczy sobie nieśmiertelności, śmierci innej osoby, władzy nad światem bądź czegoś równie egoistycznego i niepoprawnego politycznie, jego dusza sama zostanie uwięziona w naczyniu (to samo tyczy się zażyczenia sobie zniknięcia wirusa X – bo równa się to ze śmiercią wymordowanych).
CZAS TRWANIA: jednorazowa. Efekt trwania bezterminowy.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/1)
ZASTOSOWANIE: wysysanie sił życiowych z przeciwnika na rzecz przekazania energii witalnej samemu sobie.
CZAS TRWANIA: 4 posty.
CZAS ODNAWIANIA ENERGII: 6 posty.
ZDOBYTE PRZEDMIOTY: brak (0/4)
Arcanine- NAZWA RANGI
:: Wielka Brytrania :: Minami – Południe :: Przewodnik :: Dodatkowe
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach