Stary bestiariusz
:: Wielka Brytrania :: Minami – Południe :: Przewodnik :: Kosz
Strona 1 z 1
Stary bestiariusz
Bestie można uzyskać na misji o średnim poziomie, w większych wydarzeniach fabularnych (tzw. "losowych" prowadzonych przez MG-Los) oraz za zasługi na forum.
Bestie można uzyskać na misji o trudnym poziomie trudności, dwóch średnich lub trzech łatwych oraz za zasługi na forum.
ROBAK PUSTYNNY. Jest to ponad 15 metrowy robak, który zamieszkuje piaski. Jest ślepy, jednakże ma bardzo czułe receptory dotykowe i wyczuwają kiedy ofiara porusza się po piasku nawet na odległość 1 km! Ponadto żyją w stadach, które zazwyczaj liczą po 5-7 sztuk. Żerują głównie nocami, aczkolwiek i w dzień zdarzają się ataki.
ROZMIARY
15 metrów długości, metr średnicy.
MOCE I ZDOLNOŚCI
- Doskonały słuch i wyczuwanie drgań ziemi przez skórę.
WYSTĘPOWANIE
Czerwona Pustynia.
NASTAWIENIE
Agresywne.
UDOMOWIONE
Nieoswajalne.
SARGHAL. Aparycja podobna do klasycznego psa (nie yorka czy pudla), jedynie ogon dłuższy. Włosie które rośnie od czubka nosa po koniec kręgosłupa jest wiele warte ze względu na swoją wytrzymałość, dlatego handlarze na terenie Desperacji i Edenu chętnie skupują ten towar od łowców (nie mylić z Łowcami). Występują one najczęściej w gromadzie liczącej trzy osobniki, ale zdarza się, że biegają w większej ilości.
ROZMIARY
1,5 metra wysokości w kłębie, 2,5 metra dlugości.
MOCE I ZDOLNOŚCI
- Są ślepe, ale mają wyostrzone pozostałe zmysły;
- koszmar listonoszy – w przeciwieństwie do normalnego psa jak ugryzie w tyłek to tyłka nie ma. Biodra też nie. Szczęka wypełniona ostrymi kłami potrafi w moment przegryźć się przez każdy ubiór i zagościć w naszym ciele po to aby się pożywić;
- stalowe bary – natura tak je uodporniła, że uderzenie sarghala w bark, nic mu nie zrobi, jest on w tym miejscu na tyle twardy, że dopiero cała seria z karabinu mogłaby się przebić przez tę skorupę.
WYSTĘPOWANIE
Desperacja, z wyłączeniem Apogeum
NASTAWIENIE
Agresywne.
INNE
Jeżeli rzuci im się jakieś mięso lub padlinę to mogą odpuścić atak.
UDOMOWIONE
Nieoswajalne.
KELPIE. Mają dwie postaci – tłusty koń, który jest ich postacią pozorną oraz pokryte smołą końskie truchło, które jest ich formą prawdziwą. Potrafią płynnie przechodzić z jednej formy do drugiej. By zdobyć pożywienie, koczują przy bagnach lub terenach o dużej wilgotności pod postacią tłustych (zwykle białych, a tym samym dobrze widocznych) koni. Nie są zbyt szybkie więc ich taktyką jest czekanie aż ofiara zbliży się wystarczająco blisko lub spróbuje na nie zapolować. Dotknięcie kelpie wiąże się z utopieniem lub powolną śmierć poprzez strawienie. Nie są w stanie żyć na suchych terenach. Towarzyszy im charakterystyczny zapach świeżego mięsa, który ma za zadanie zwabiać ofiary. Krzyżówki kelpie z koniem domowym są dobrymi końmi wierzchowymi. Kelpie ostrzegają swoim zawodzeniem i wyciem przed nadchodzącymi burzami.
ROZMIARY
Od 150 do 170 cm w kłębie.
MOCE I ZDOLNOŚCI
- Smoła w ich prawdziwej postaci działa jak lep na muchy – im więcej się ruszasz, tym bardziej się przyklejasz;
- w głębszych partiach organizmu kelpie smoła miesza się z sokami trawiennymi, więc staje się ona żrąca. Proces trawienia przebiega u tych stworzeń bardzo powoli, zatem pochwycony osobnik albo pozbędzie się unieruchomionej kończyny, albo zostanie powoli strawiony w całości.
WYSTĘPOWANIE
Tereny podmokłe Desperacji lub Edenu – głównie bagna. Czasem pojawia się również przy mniejszych zbiornikach wodnych.
NASTAWIENIE
Agresywne.
INNE
Osobnik, który raz spróbował ludzkiego mięsa, uzależnia się od niego i staje się agresywny.
UDOMOWIONE
Nieoswajalne.
LOPTEROS. Dziwaczne stworzenie, będące kolejną krzyżówką kilku gatunków. Najważniejsze cechy przejął jednak od ptaka i to do niego jest najbardziej podobny. Inaczej jednak, niż pierzaści krewniacy, posiada ono cztery łapy i parę skrzydeł. Jest bardzo zwinną istotą tak w powietrzu, jak i na lądzie. Swoim zakrzywionym dziobem z łatwością przebija się przez pośredniej jakości pancerze. Jednak nie tylko on jest groźną bronią – pazury na łapach nie służą mu do ozdoby. Lopteros nie imponuje swoimi rozmiarami, mierzy bowiem ledwie dwa i pół metra długości, oraz metr wysokości w kłębie. Skrzydła mają łączną rozpiętość około trzech metrów. Jego upierzenie jest rdzawe, natomiast reszta ciała pokryta jest ciemnoczerwoną łuską, mającą oznaczać, że stworzenie to jest jadowite i nie należy go spożywać. Na karku i zgięciach stawów posiada jeszcze resztki dawnego upierzenia, z czasów, gdy był ptakiem. Czerwone ślepia stwora mają kąt widzenia bliski 360⁰, więc ciężko drania zaskoczyć.
ROZMIARY
Metr wysokości w kłębie, 2,5 metra długości, rozpiętość skrzydeł to 3 metry.
MOCE I ZDOLNOŚCI
- Duża szybkość;
- ostry jak brzytwa dziób;
- plucie jadem na bliskie odległości.
WYSTĘPOWANIE
Limbo oraz wyżej położone tereny Edenu i Desperacji.
NASTAWIENIE
Bardzo agresywny.
INNE
Wbrew czerwonej barwie, symbolizującej niebezpieczeństwo, ma bardzo smaczne mięso.
UDOMOWIONE
Nieoswajalny.
Bestie można uzyskać na misji o bardzo trudnym poziomie. Uwaga! Na tej misji w 98% użytkownik może doznać stałego uszkodzenia ciała, a nawet skończyć się śmiercią!
PIEKIELNY KUNDEL. Epidemia wirusa X odbiła swoje piętno także na ulubieńcach niemalże każdego człowieka, jakimi są psy. Niegdyś najlepsi przyjaciele – dziś szczekacze z piekła rodem, na których widok ma się ochotę brać nogi za pas. Piekielne kundle to jedne z najniebezpieczniejszych istot, które grasują po Desperacji. Niejeden jej Desperat chciałby mieć całe ich stado przy swoim boku, ale niestety – najczęściej stają po przeciwnej stronie frontu. Dorosły samiec osiąga do stu osiemdziesięciu centymetrów w kłębie, samice są nieco mniejsze, co nie zmienia faktu, że posturą znacznie górują nad przeciętnym Burkiem z podwórka. Ich ciała przechodzą już proces zgnilizny, przez co większość kundli przypomina kompletnie nieudany eksperyment lub stworzenie, którego nawet sam Hades nie chciał na swoich włościach. Co dziwne, mimo że tym psom często zdarza się gubić po drodze spore płaty ciała, przechodzą one nieustanny proces regeneracji (nigdy całkowitej, biorąc pod uwagę fakt, że jednocześnie gniją), który utrzymuje je przy życiu, jednocześnie czyniąc je trudnymi do pokonania przeciwnikami. Każdemu kundlowi towarzyszy charakterystyczny, ostry zapach krwi, która zawsze sączy się z ich otwartych ran, a za kolejny ze znaków szczególnych można uznać miejscami wystające kości oraz wydłużone, przebijające skórę grzbietu kręgi. Oczy kundli zawsze są białe, przez co można odnieść mylne wrażenie, że są kompletnie ślepe. Wręcz przeciwnie – widzą dobrze zarówno w dzień, jak i w nocy, ale dzięki temu łatwo je oślepić. Bestie te charakteryzują się wzmożoną agresją, a bodźcem, który najbardziej prowokuje je do ataku, jest cudzy strach. Wyczuwszy czyjś lęk, stają się pewniejsze siebie i nie widzą przeszkód, by uświadomić delikwentowi, że – owszem – miał pełne prawo, by obawiać się silnych szczęk, uzbrojonych w ostre zęby i grubych pazurów, tnących ciało.
ROZMIARY
165-180 centymetrów w kłębie.
MOCE I ZDOLNOŚCI
- Regeneracja;
- wyostrzone zmysły (wzrok, słuch, węch);
- odporność na ból;
- zwiększona siła;
- ich ugryzienie może spowodować zarażenie się wirusem X lub pogłębienie jego działania (w przypadku wymordowanych), ale przede wszystkim rany po ugryzieniu kundla wolniej się goją i często ropieją.
WYSTĘPOWANIE
Desperacja; najczęściej spotkać je można na terenach koszar.
NASTAWIENIE
Agresywne.
INNE
Oswojenie ich nie jest takie proste. Zazwyczaj za swojego właściciela mogą uznać wyłącznie kogoś, kto okaże się silniejszy od nich. O wiele łatwiej jest zająć się kundlem od szczeniaka, choć jego naturalne instynkty wciąż będą wymagały zduszenia ich w zalążku przez twardą rękę właściciela. Niepewne, bojaźliwe i mało stanowcze osoby nie będą w stanie zapanować nad tymi czworonogami.
UDOMOWIONE (0/3)
Brak.
MANTYKORA to stworzenie, którym straszą rodzice i babcie. Nie chciałbyś jej spotkać na otwartym terenie. Ba. Nie chciałbyś w ogóle jej spotkać. Jest to jedne z najbardziej niebezpiecznych stworzeń, jakie aktualnie stąpa po zakażonej ziemi. Żywi się mięsem, zwłaszcza takim, które jest nadal ciepłe. Uwielbia pożerać swoje zdobycze, kiedy te są jeszcze żywe. Mantykory są niesamowicie agresywne. Wystarczy, że ujrzą coś na ich terenie, a od razu przystępują do zaatakowania. Nikomu nie udało ich się oswoić, nigdy. Tuż po urodzeniu matka z młodym opuszcza terytorium ojca, gdyż istnieje możliwość zabicia ich przez niego. Młode trzymają się rodzicielki do ukończenia szóstego miesiąca, po czym matka opuszcza żerowisko i odchodzi, zostawiając młode samo sobie. Które notabene jest już bardzo zaradne.
ROZMIARY
2 metry wysokości w kłębie, 3 metry długości bez ogonów, ogony - 1,5 metra długości każdy.
MOCE I ZDOLNOŚCI
- Śmiertelna trucizna w każdym z trzech ogonów. Ofiara po jej użądleniu umiera zazwyczaj w przeciągu dwunastu godzin w niesamowitych męczarniach, gdyż narządy wewnętrzne nieszczęśnika są powoli rozrywane od środka;
- idealny wzrok w ciemnościach;
- odporna na ogień;
- bardzo twarda skóra.
WYSTĘPOWANIE
Desperacja, głównie Czerwona Pustynia.
NASTAWIENIE
Bardzo agresywne.
INNE
Rzadko opuszczają swoje terytorium. I w sumie całe szczęście.
UDOMOWIONE
Nieoswajalne.
PUMA KRÓLEWSKA. Jest niezwykle agresywna i praktycznie nikt w bliskim spotkaniu z nią nie przeżył, chociaż mawia się, że jedynie osoby o silnym charakterze są w stanie nad nimi zapanować. Pumy królewskie uznają wyższość tylko i wyłącznie osób silnych i pewnych siebie. Kiedy wyczują słabość jednostki, od razu atakują. Nawet po latach służenia: tak więc w ich przypadku trzeba być cały czas uważnym, by nie okazać przed nimi jakiejkolwiek słabości bo rozszarpią gardło.
ROZMIARY
1,5 metra wysokości w kłębie, 2,5 metra długości.
MOCE I ZDOLNOŚCI
Nie widzi, ale ma za to wyostrzony słuch i węch. Dwie macki wyrastające z jej grzbietu wyposażone w bardzo twarde i ostre zęby. Odporna na trucizny.
WYSTĘPOWANIE
Desperacja.
NASTAWIENIE
Agresywne.
INNE
Ciężko je dostrzec w cieniu i w nocy.
UDOMOWIONE
Nieoswajalne.
Arcanine- NAZWA RANGI
:: Wielka Brytrania :: Minami – Południe :: Przewodnik :: Kosz
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach