Moce, artefakty, technologie, modyfikacje - reguły

Go down

Moce, artefakty, technologie, modyfikacje - reguły Empty Moce, artefakty, technologie, modyfikacje - reguły

Pisanie by Arcanine 09.03.18 5:38

Temat powstał w celach czysto informacyjnych i – przede wszystkim – po to, aby przedstawić reguły wykorzystywania naszych „dodatków”.

MOCE to nadnaturalne, niemożliwe do wytłumaczenia biologią, fizyką lub inną dziedziną nauki, zdolności pochodzące od aniołów oraz demonów. Demony nie są rasą grywalną na forum! Zakładając istnienie Boga przyjmujemy jednocześnie istnienie drugiej strony, jednak przez wzgląd na wymordowanych, którzy są opozycją do aniołów, zrezygnowaliśmy z demonów. Fabularnie jednak istnieją i tak jak anioły tworzą artefakty.

ARTEFAKTY są przedmiotami o magicznych właściwościach, słabszymi jednak od mocy. Na przykładzie: artefakt umożliwiający manipulację ogniem zawsze będzie mniej skuteczny niż anioł władający pirokinezą.
Początkowo naczyniem dla mocy jest  ciało anielskie/demonie, jednak w momencie śmierci ciało staje się zbyt niestabilne – siłą czego moc ulatuje i szuka nowego naczynia, najczęściej zagnieżdżając się w pobliskich przedmiotach (nigdy w istotach żywych!). Korzystanie z artefaktu zawsze niesie ze sobą konsekwencje.

MODYFIKACJE GENETYCZNE przysługują wyłącznie wymordowanym; są to efekty działania wirusa X. Termin ten ogranicza się do biologicznych pojęć, jednak mogą być one (w granicach logiki!) podrasowane.

TECHNOLOGIA: ogólne pojęcie na nowoczesne bronie, pojazdy, maszyny oraz przedmioty (również codziennego użytku).

UŻYWANIE W POSTACH
Każde z wyżej wymienionych określeń posiada ograniczenia postowe – standardową opcją są 3 posty działania i 4 posty przerwy. Działanie jest ciągłe, co oznacza, że nie można przystopować aktywowanego już dodatku. Na przykładzie:

Postać posiada moc pirokinezy:

1. Post pierwszy ATAK (użycie pirokinezy – 1/3)
2. Post drugi OBRONA/UCIECZKA (użycie – 2/3)
3. Post trzeci ATAK (użycie 3/3)
4. Post czwarty PRZERWA (przerwa 1/4)

Nie popadajmy jednak w skrajności. Powyższa reguła tyczy się najczęściej walk lub innych fabularnych sporów. Na potrzeby wątku postać może rozpalić ognisko, napełnić kubek wodą lub zakwitnąć stokrotkę i nie ma potrzeby naliczania przy tym postów działania.
Arcanine
Arcanine
NAZWA RANGI


Powrót do góry Go down

Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach